Brittas fåglar


Britta Johanson med alias Korsstygnsbolaget skickade mig ett mejl och en fråga. Skulle jag kunna tänka mig att skicka några kartor till henne också, precis som jag gjort till Jag blommar. Och så skulle jag få välja en av hennes böcker i utbyte. Om jag ville! Det är så roligt när bloggen gör att man kan knyta kontakter i verkligheten. Inspirerad av alla hennes broderier på foton, och nu också på kartor har jag redan satt igång med mina korsstygnsfåglar. Tack så himla mycket Britta!

Det smyger ju onekligen in lite grejer då och då som inte rör handarbete här på bloggen, fast jag försöker att hålla de ramarna. Det är väl därför ni läser min blogg(?). Just därför ska jag inte översvämma bloggen med alla foton på gatukonst som jag tog på min Montrealresa, men om du är nyfiken kan du kila in på gatukonst.se

3 kommentarer :

  1. Så olika och så häftiga!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det kul med allt man kan byta och dela med sig av via bloggen.
    Har just kollat dina bilder från Montreal. Häftigt! Gillar särskilt väggen med collaget med gamla foton.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle gärna se mer av gatukonsten, tycker sådant är superkul!

    SvaraRadera

Tack för din fina kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.